torsdag 30 augusti 2012

Roliga överraskningar

Igår fick jag ett direktmeddelande på Twitter av en författare och läkare, Christian Unge. Han har skrivit en bok (egentligen flera böcker), Turkanarapporten. Inget förlag nappade på att ge ut den, så han beslöt sig för att ge ut den själv. Han undrade om jag skulle vilja läsa och recensera boken. Eftersom det är en thriller som utspelar sig i Afrika och huvudpersonen är en läkare, så kunde jag inte motstå frestelsen. Jag tackade för förtroende och fick boken som e-bok. Ska bli kul att läsa den!



Idag hittade jag ett paket från Wahlström & Widstrand i postlådan. Det var boken Resan till Ribston av Christel Kvant, som jag hade vunnit i en tävling på facebook. Det hade jag helt glömt så det var en kul överraskning.


Två nya författare att bekanta sig med, kan det bli mycket bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar