måndag 6 augusti 2012

Jag föll för frestelsen...

Jag hade egentligen inte tänkt läsa den mycket omskrivna boken Fifty Shades of Grey. Boken har hypats enormt. 

"Romantic, liberating and totally addictive, "Fifty Shades of Grey" is a novel that will obsess you, possess you, and stay with you forever" Så står det på Bokus. Boken lär ska innehålla sexscener utöver det vanliga...

Nu finns i alla fall boken på min Kindle. Jag såg igår plötsligt att man på Amazon fick den gratis! Och bara plötsligt hade mina fingrar klickat hem den... Idag hittar jag inte längre erbjudandet. Skulle jag inte ha kvar bekräftelsemejlet där det klart och tydligt står $0.00 skulle jag tro att jag drömt det hela. Få se när jag tar mod till mig och läser den. Få se om det någonsin blir något blogginlägg om den, eller om jag sitter här med rodnande kinder...

2 kommentarer:

  1. Härligt att du fick den gratis! Jag köpte den nu i London efter att ha gått förbi den hundra gånger :O

    SvaraRadera
  2. Rodnande kinder kommer du nog att ha minsann :)Är i slutet av bok 1 nu.

    SvaraRadera