tisdag 28 augusti 2012

Göteborg- nästan redo!

Nu är det bara en månad kvar tills jag åker till Göteborg  för att med min syster för första gången besöka Bokmässan med stort B. Hotellrummet är bokat för så länge sedan att jag inte minns vad hotellet heter och flygbiljetten är också bokad. Följande steg i förberedelserna var att beställa någon slags visitkort. Efter rekommendation av Bokbabbel beställde jag så kallade minikort från moo.com. Idag hittade jag dem i postlådan, två veckor före utlovad leveransdag!!! Det kallar jag service:) Korten levererades i en söt liten låda, så det är lätt att hålla reda på dem. För att vara första gången jag beställer kort är jag helt nöjd. Den vita moo reklamen måste jag stå ut med för att jag fick ett erbjudande om att endast betala för leveransen och inget för korten. Tänkte att jag då kan beställa nya ifall de här blev helt kassa. Tror de får duga nu i alla fall. Nu hoppas jag på att få dela ut korten till höger och vänster i vimlet på mässan:) Så om någon vill ha ett, hojta till på mässan!

Det enda jag har kvar är biljetter/seminariekort. Hjälp mig, vilken dag ska man vara på mässan? Hade tänkt i alla fall lördag, men räcker en dag för en förstagångare? När träffar man flest bokbloggare? Tips emottages gärna:)

1 kommentar:

  1. Om du både ska gå på seminarier och vill gå omkring ordentligt på mässan behövs två dagar. Jag har varit där enbart på lördagen några gånger och det har funkat bra eftersom jag då struntade helt i seminarierna. Mitt upplägg i år är gå-omkring-på-mässan på torsdagen och gå-på-seminarier på fredagen.

    SvaraRadera