fredag 2 november 2012

Bokliga aktiviteter?

Veckans fråga lyder kort och gott: vad ska du ägna dig åt för bokliga aktiviteter under Halloween helgen?

Mitt svar är kort och gott; Jag kommer inte att ägna mig åt några som helst bokliga aktiviteter under helgen. Jag ska på körläger med min kör Cawiar. Helgen kommer att vara fylld av sång och umgänge. Får se vad min förkylning tycker om det...

Det skulle däremot nog finnas en hel del böcker som väntar på mig här hemma. Några bokpaket har hittat vägen till min postlåda under veckan, mer om dem nästa vecka. 

Ha en skön helg allihopa! 



20 kommentarer:

  1. Körläger låter faktiskt inte heller så dumt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte alls dumt, speciellt då vi nu har schlager som tema!

      Radera
  2. Sång och umgänge lät inte alls fel! :)

    SvaraRadera
  3. Åh...underbart härligt med körsång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, speciellt härligt med schlagertema:)

      Radera
  4. Hm, jag önskar att jag kunde sjunga. Ska bli spännande att se vad du fått då!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka hinna knåpa ihop ett par inlägg nästa vecka:)

      Radera
  5. Tror att sång och umgänge är bästa botemedlet mot förkylning. Du kommer att komma tillbaka som en ny människa, redo att ta dig an bokpaketen ;)

    SvaraRadera
  6. Sång och umgänge låter härligt! :) Det var länge sedan jag sjöng i kör, men jag kommer på mig själv med att sakna det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är härligt! Lite samma känsla upplevde jag i Göteborg när jag träffade andra bokbloggare. Lika barn leka bäst...:)

      Radera
  7. Körsång och umgänge - låter som en toppenhelg!

    SvaraRadera
  8. Vi hade körläger i september- det var VERKLIGEN roligt! Hoppas ni också har kul!

    SvaraRadera
  9. Samma...fast i efterhand. Eller nästa helg!:)

    SvaraRadera