torsdag 10 november 2011

Tack!

Tack till blogg_bohemen som tilldelat mej en Liebster award! Jag blir alldeles rörd då någon faktiskt läser min blygsamma blogg. Jag fäller nästan en tår då jag hittar min blogg i någons länklista. Så ett stort tack till blogg_bohemen för awarden!

Det är andra gången jag får Liebster award. Reglerna säger att den som får awarden ska skicka den vidare till fem bloggar. Nu har ju denna award cirkulerat en par varv på bokbloggarna, så om det ännu finns någon som inte har fått den kan ni ta åt er härifrån! Att välja ut fem bloggar är jättesvårt, alla bloggar är bra och läsvärda på sitt sätt. Man kanske inte alltid håller med om allting, men det är ju just det härliga- det finns alltid något för var och en. Så du som känner för det- varsågod, en Liebster award till dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar