onsdag 12 december 2012

Semestersysslor

Man skulle ju kunna tro att man skulle ha all tid i världen att blogga då man har vintersemester i över en vecka. Och tid har jag ju nog, men det tycks inte bli värst mycket bloggat ändå. I stället surfar jag omkring på internätet och klickar hem en julklapp här och en julklapp där. Det är ganska behändigt att handla julklappar från hemmasoffan. Bla har jag beställt tre (!) paket från Adlibris, två som innehåller julklappar och ett paket åt mig själv. Jag hade ett presentkort som brände i fingrarna, så jag klickade hem några godingar. Det blev

19780099522188DIE FOR YOU:DIE FOR YOUHäftad
19780330546003NOT DEAD ENOUGH:NOT DEAD ENStorpocket
19789186649722TEGENFALK, STEFAN:PIANOSTÄMInbunden
  




åt mig. Lisa Unger och Peter James är de två första böckernas författare. Vad de andra paketen innehåller kan jag inte avslöja så här offentligt, de ska packas ner i julklappssäcken. Jag har heller inte läst så värst mycket, mest tittat ikapp på olika serier på tv och på datorn. Samtidigt droppar det in mejl om leveransaviseringar, bla har Amazon skickat iväg min Kindle paperwhite! Den hinner nog inte fram innan jul, men det hade jag inte heller räknat med. Jag beställer ju den via borderlinx, ett företag som skapar en adress i USA eller England åt en så att man kan beställa varor som nätbutikerna annars bara levererar inom dessa länder. Företaget skickar sedan vidare varorna till vilken adress som helst i världen. Min Kindle har nu levererats till borderlinxadressen och väntar nu bara på att fodralet jag beställt till också ska komma fram så att jag sedan kan beställa hem båda paketen på en gång. Knappast är nu någon av er hemskt intresserade av den här informationen, men jag fick ju i alla fall till ett blogginlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar