onsdag 26 december 2012

Jul-snabbis 2012

Hos Bokbabbel hittar jag denna snabbis, som passar fint till julannandagskvällen.

Antal böcker jag gav bort i julklapp: 8 tror jag att det blev.
Antal böcker jag fick i julklapp: 6
Antal presentkort till (nät)bokhandlar jag fick till julklapp: 2!
Antal minuter jag funderat över vad jag ska köpa för presentkorten: Det har jag inte alls tänkt på ännu faktiskt. Det känns bra att veta att man har dem ifall det så där plötsligt skulle komma ut en bok som man absolut måste få just då.
Antal böcker jag läst under julhelgen: Ingen helt ännu, har lite kvar på Elly Griffiths nyaste. Vill gärna suga lite på den karamellen, att den inte tar slut för fort.

Hur såg er bokiga jul ut?

2 kommentarer:

  1. Ooh, vilken skörd! Jag läste också ut Elly Griffiths-boken i dag, tror inte vi är de enda som gjort det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag är riktigt nöjd :) Halva #boblmaf har väl läst samma bok i helgen...:)

      Radera