onsdag 3 oktober 2012

Knappen

Nästan tre veckor innan bokmässan beställde jag och en stor del av #boblmaf en sådan där knapp som man bär på kulturkoftan så att andra bokbloggare, kanske någon författare eller i alla fall någon förläggare lägger märke till en och kommer fram för att prata. Det blev en maraton-mening... De flesta fick sin knapp i god tid till bokmässan, men inte jag... Då jag kom hem från Göteborg väntade den här hemma på mig, så nu får jag väl hålla reda på den till nästa år. Får se om jag vågar ta den på mig på Helsingfors bokmässa om några veckor. Det kan ju hända att jag springer på en viss Bokbabbel, men jag vågar vid det här laget tro att hon skulle känna igen mig utan knapp:) Annars lär det inte vimla av bokbloggare på den mässan, inte svensktalande i alla fall. Det kunde ju nog vara helt kul att få kontakt med någon finsktalande bloggare också. Kanske jag vågar ha den på mig... Så här ser den i alla fall ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar