måndag 26 december 2011

Tack till tomten!

Juldagarna börjar vara över för den här gången. Magen är mätt och belåten. Hårda paket kom det också, böckerna ser ni på  bilden. Dessutom fick jag smycket jag skrev om här! Så det är med förnöjsamhet jag lägger mig på soffan med vecka 36 ännu en stund. I morgon är det vardag och jobb igen.

Sonen ville också ha med sina böcker på bloggen. Han fick också en kamera och har tagit bilden själv. Ha en skön fortsättning allihopa, hoppas ni hinner läsa och njuta!

3 kommentarer:

  1. Tomten har varit snäll i år :)

    Jag har bara läst Sommardöden av de du fått och den gillade jag jättemycket.

    SvaraRadera
  2. Jag fick Kallentofts Vårlik! :-)

    SvaraRadera
  3. Finfina bokklappar! Jag fick tre böcker och det är tre fler än jag brukar få, så jag var jättenöjd :-).

    SvaraRadera