fredag 23 december 2011

Paus i julstöket

Den här veckan hade jag tänkt hinna blogga en del mitt i julstöket, många tankar om blogginlägg snurrade omkring i mitt huvud. Då kom magsjukan, eller vinterkräksjukan, kalla det vad ni vill, till vårt hus och däckade så gott som hela familjen. Så nu har vi hoppeligen det överstökat för en tid framåt. Julstöket blev det inte så mycket av, inte läsning heller. Nu har ändå alla familjemedlemmar återhämtat sig, skinkan är klar och granen pyntad och fin. Jag har deklarerat julfrid över vårt hus. Nu väntar vi med spänning på vad paketen innehåller!

Mitt i "sjukan" var jag ändå med i Billingska bokhandelns julkalenderutlottning och vann Stefan Tegenfalks alla tre böcker som e-bok! Det piggade minsann upp en trött och medtagen boktok!

Jag önskar er alla en riktigt härlig jul tillsammans med nära och kära!

3 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Det var ingen dålig vinst.

    Inte så kul med magsjuka precis innan jul, hoppas ni klarar av att äta all mat ändå.

    God jul!

    SvaraRadera
  2. Jo nu mår vi alla bra och ser fram emot maten! Det gäller att pricka in sjukdomarna i rätt tid... God jul!

    SvaraRadera
  3. Hej Marika!

    God Jul till er alla. Hoppas ni fått ert vad gäller magsjukan. Kram. Afrika-anna

    SvaraRadera