lördag 29 oktober 2011

Veckans jerka

Annikas fråga den här veckan lyder:

Jag vet att alla som är med i jerkan älskar att läsa böcker men jag är nyfiken på om ni även skriver själva?
Mitt skrivande begränsas nog till den här bloggen. Och vårdplaner och -berättelser på jobbet. En liten hemlig dröm tror jag ändå att det finns i varje boktoks hjärta, en dröm om att kunna skriva själva. För om man älskar böcker älskar man texter. Inne i mig finns i alla fall en längtan om att kunna uttrycka sig i text. Att få publicera sina texter så att vem som helst kan läsa. Det är DRÖMMEN. Men tyvärr måste jag nog svara på den här frågan med ett nej. Jag skriver inget annat än den här bloggen. Och så på jobbet då....

1 kommentar:

  1. Jag tycker det räcker ganska långt att skriva på bloggen. Kanske blir man någon gång så varm i kläderna att man kan gå vidare.

    SvaraRadera