torsdag 27 oktober 2011

En stor ära

Som ni som följt min blogg vet så har jag ju inte bloggat så värst länge. I bokbloggarkretsarna tas ändå alla bloggare emot med öppna armar, man känner sig som en i gänget. Döm om min förvåning då jag idag kollade kommentarerna till mitt senaste inslag och hittade ett kryptiskt meddelande av Monika. Då jag klickade mej fram till hennes blogg tänkte jag falla av stolen. Jag hade blivit tilldelad en:


Liebster Blog Award!!! Lilla jag med min blygsamma blogg! Motiveringen värmde. Det jag lider mest av med mitt bloggande är att jag inte har tid att producera inlägg i den farten jag skulle vilja. Men det är ju kul att någon tycker att det jag skriver är läsvärt. Monika och jag har helt tydligt identisk boksmak också, det har jag konstaterat flera gånger. Så ett stort TACK skickar jag till dej Monika!

Vad innebär nu det att jag fått en Liebster Award? Jo, jag har den stora äran att dela ut samma award till fem bloggare. Det var inget lätt val ska jag berätta...

Reglerna är enkla.

1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

And the award goes to...

Bokbabbel
- min förebild i "bokbloggningen", också den enda bokbloggaren jag har träffat. Dessutom har hon just idag fått en annan fin utmärkelse.

Boksnoken
- en underhållande och varierande bokblogg.

Annikas litteratur- och kulturblogg
- aktiv bokbloggare som engagerar andra bloggare med jerkor och annat smått och gott.

What You readin?
- utseendemässigt den "piggaste" bloggen, innehållet intressant och varierande

enligt O
- en blogg jag ständigt återkommer till. Aktiv bloggare med läsvärda inslag.





3 kommentarer:

  1. Men åh, tack så jättemycket, vad glad jag blir!! :-)
    Jag håller med dej om att det inte är lätt att hitta så mycket tid till bokbloggandet som man egentligen skulle vilja... Jobbet, familjen och hushållet kräver ju också sitt :-).

    SvaraRadera
  2. Tack, tack, tack vad söt du är!

    SvaraRadera
  3. Tack, vad roligt! Gillar din ordvits också - bra Göteborgshumor :p

    SvaraRadera