lördag 1 oktober 2011

(Går)dagens enkät

En annan sak vi bokbloggare tycks ha gemensamt är att vi gillar enkäter. En bokbloggare (i detta fall Helena) lägger upp en enkät och vips så är resten av oss och gör samma sak. Så här har ni mina svar en dag senare än alla andra.

DAGENS

Outfit: mysbyxor och brun trikåtröja. Mycket passande hemmadress, mycket opassande att visa sig i utanför hemmet.
Humör: lite småvissen pga svullna bihålor, men humöret blev betydligt bättre då jag idag fick min första smartphone i en några dagar för tidig födelsedagspresent.
Tanke: Ser fram emot lästid i bussen då jag ska på utbildning i dagarna tre.
Frukost: Tråkigt bröd, hemlagad hallonsaft (inte tråkig) och en kopp himmelskt gott blåbärste.
Bok: Änglamakerskan på Kindlen. Blå gryning vid sängen.
Låt: Det är mest julsånger som snurrar runt i huvudet för tillfället. Kören jag sjunger med i övar inför julkonserten i december.
Hurra: Hurrar för telefonen jag fick! (#prylnörd)
Bu: för värkande bihålor.
Längtan: Längtar efter att om ett år få gå på bokmässan i Göteborg för första gången!!!
Önskan: Jag önskar ju nog att vi alla ska få vara friska och lyckliga. Att barnen ska växa upp trygga och glada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar