måndag 9 juli 2012

Utlottning hos Annika

Annika undrade igår på Twitter om bokbloggosfären är trött på utlottningar redan, eller om hon skulle köra med ännu en. Jag undrade då om man kan bli trött på utlottningar? Det har i alla fall inte hänt mig. Så idag hittar jag en utlottning på inte mindre än 8 böcker på Annikas blogg. För att vara med i utlottningen ska man skriva ett inlägg på sin egen blogg om utlottningen samt i en kommentar till Annikas inlägg nämna vilken/vilka böcker man skulle vilja vinna. Bland de här kan man välja:

Lost River – Stephen Booth
Paradisoffer – Kristina Ohlsson
Dead man´s grip – Peter James
Not dead yet – Peter James
Blodläge – Johan Theorin
Dark Places – Gillian Flynn
Lyckohjulet – Ramona Fransson
Finders Keepers – Belinda Bauer

Jag är riktigt sugen på flera av böckerna. Peter James böcker har jag läst mycket gott om, så båda de böckerna skulle jag gärna vinna. Finders Keepers av Belinda Bauer har jag ställt in siktet på eftersom jag har läst de två första. Det skulle vara kul att läsa den här på originalspråk. Lost River av Stephen Booth blir jag också nyfiken på, likaså Blodläge av Johan Theorin. Sist och slutligen är det bara Paradisoffer av Kristina Ohlsson och Dark Places av Gillian Flynn som jag har läst och gillat skarpt. Hoppas den som vinner dem gillar dem lika mycket som jag. Nu håller jag tummarna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar