tisdag 23 september 2014

Nu kör vi! Bokmässepeppen!

Nu är det äntligen dags! Sedan december förra året har jag väntat och längtat och i morgon bär det av till Göte-la-borg! Kappsäcken är packad, så långt det går idag och mer förberedd än så här blir jag inte. Jag vill inte spika mitt program för mycket, utan känner att jag vill vara fri att göra det jag känner för också.

Jag ska rapportera om mässan här på bloggen, på instagram och kanske jag också gör några entusiastiska utrop på twitter. Jag heter boktok73 på alla ställen, så gå gärna in och följ mig ifall du inte vill missa något. Jag kommer att blogga från iPaden så inläggen blir troligtvis ganska korta.

Att vara bloggambassadör är en stor ära och ett underbart kul uppdrag! Hoppas jag kan förmedla ens en liten gnutta av peppen till er! Följ med, nu kör vi!

2 kommentarer:

  1. WOHOOOO!! Jag är inte alls avis! Inte alls! (Muttermuttermutter...)
    Ha det så fantastiskt skoj :D

    SvaraRadera