tisdag 9 september 2014

Lite nytt

Fick en plötslig ingivelse att ändra lite här på bloggen. Fixade en ny header på picmonkey. Det är alltid lika roligt att leka och pyssla med bilder och fonter där. Såg på Sandras blogg att hon hade sin bokhylla från Goodreads som en widget och tänkte prova på det jag också. Det visade sig att den var så bred att jag blev tvungen att flytta en del till vänstra sidan. Hoppas ni gillar! Vill du på ett enkelt sätt få info om nya inlägg, gilla då boktok73 på facebook

Titta gärna in på Sandras blogg. Vi är bekanta från ungdomsåren.Hon har precis börjat bokblogga. Kul med någon som man känner så där på riktigt som också bloggar om böcker. Välkommen in i gemenskapen Sandra!

2 kommentarer:

  1. Det blev Jättesnyggt! Använder också picmonkey. Så himla bra tjänst!

    SvaraRadera
  2. Fin header! Hade hört om picmonkey men sen när jag skulle använda det hade jag glömt vad det hette. Nu ska jag testa! Tack för puffen :)

    SvaraRadera