söndag 17 februari 2013

Bloggtorka grande

Just nu pågår det en hel del i min vardag. Inte alltid helt roliga saker. Därför har bloggen blivit lidande. Jag har läst på nästan som vanligt, men det har bara inte funnits ork och energi att skriva om böckerna. Nu ska jag försöka få liv i bloggen igen med en enkät som Monika blåste liv i igen. Det gäller att sätta kyss framför påståendena som stämmer in på en själv. Here goes:


Jag har…
() ljugit i en recension för jag vet att förlaget/författaren läser recensionen.
(x) fått recensionsexemplar
(x) och inte skrivit om boken på bloggen
() sagt att jag inte har läst en bok jag har läst.
() sagt att jag har läst en bok, jag egentligen inte läst.
() tjänat något på min blogg
() fått elaka kommentarer.
() blivit stressad av att blogga.
() tänkt sluta blogga.
() hållit det hemligt att jag har en blogg.
(x) gjort saker IRL som jag inte hade fått göra utan bloggen.
() haft andra bloggar.
() gjort min design på bloggen själv.
() betalat för något till bloggen.
(x) läst en speciell bok bara för bloggens skull.
(x) träffat en annan bokbloggare.

Inte så värst många kryss för min del... Jag har ännu en bok kvar från höstens recensionsexemplar som jag inte har läst, då min Kindle gick sönder precis då jag fick en hel hög med e-böcker (kan man stapla e-böckerna i hög..?) Det är jag inte stolt över, men också den boken ska bli läst och recenserad, jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar