tisdag 20 september 2011

Änglamakerskan i Kindlen

Adlibris hade igår ett pangerbjudande på Camilla Läckbergs nya bok Änglamakerskan som e-bok. Egentligen var erbjudandet menat för Adlibris svenska kunder, men den vänliga kundbetjäningen ordnade så att jag också fick köpa den här i Finland! Jag tackar och bockar för den utmärkta servicen!

Jag laddade ner boken och körde den via Calibre till Kindlen. Jag blir så där bubbligt lycklig när det fungerar så lätt! Att konvertera boken tog under en minut! Nu väntar jag bara på fler erbjudanden på e-böcker, för priserna på svenska e-böcker är nog ännu rätt så höga. Om priset skulle vara i klass med pocketpriset skulle man kunna köpa betydligt fler e-böcker på svenska. Nu blir det mest engelska böcker i Kindlen, vilket ju fungerar bra det med!

1 kommentar:

  1. Åh den boken är jag lite sugen på att läsa, men väntar nog tills den kommer i pocket då jag har de andra i pocket :P :)

    SvaraRadera