söndag 15 januari 2012

Årets första bokbloggsjerka

Annika har satt igång jerkan igen, så här kommer mitt svar, trots att jag redan avslöjat det i ett tidigare inlägg.

Fick du några bokliga julklappar i år?

Jag fick ju ett antal böcker som jag är mycket glad över. Dem kan ni se på bilden. Dessutom fick jag det här smycket som jag också bloggat om tidigare! En bokrelaterad julkapp var också den nya mp3-spelaren. Nu har jag äntligen en spelare där hela ljudboken ryms i på en gång! Med andra ord en mycket lyckad jul. Inte bara presentvis utan också annars!

3 kommentarer:

  1. Oj, det var minsann ingen liten bokskörd du lyckades skrapa ihop under julen.

    Getingsommar av Denise Mina är jag jättenyfiken på...

    SvaraRadera
  2. Det var en bra bunke, ja. Og mp3 er genialt for lydbok. Kan jo ha med et helt bibliotek i lommen.

    SvaraRadera
  3. Å, jag har precis läst "Vecka 36". Gillade verkligen :) Precis beställt uppföljaren.

    SvaraRadera