torsdag 15 juni 2017

Något du inte vet att jag vet av Birgitta Bergin

Något du inte vet att jag vet
Recensionsexemplar från Bokfabriken.

Jag har inte läst första boken och där har jag helt klart gjort en miss. Det tar tid att komma ifatt, veta vem är vem. Släktträdet i början av boken var till stor hjälp. Historien är underhållande och hjärtlig och jag känner med karaktärerna i deras strävan till att ställa allting till rätta. Åtminstone med nästan alla.

Birgitta Bergin är en författare som jag inte riktigt kommit ihåg. Det får jag skämmas över och läsa ikapp. Jag läste En oemotståndlig affär i december 2015 och sedan dess har hon gett ut flera böcker. Något du vet att jag inte vet kom som en överraskning på posten. En mycket angenäm överraskning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar