lördag 20 maj 2017

Bokbloggsjerka på ny dator!

Äntligen har jag fått en ny dator. Jag beklagade visst mig för en tid sedan över min gamla långsamma dator. Nu njuter jag i fulla drag och försöker lära känna min macbook. Ett passligt inlägg att börja med är Annikas jerka, speciellt när frågan inte är svårare än:

"Vad läser du just nu?"

Jag har några sidor kvar i Sofie Sarenbrants nya bok Bakom din rygg. Vad jag tycker om den får jag inte avslöja förrän 22.5, så titta gärna in på bloggen då om boken intresserar.

Bara jag läst klart Bakom din rygg ska jag börja med ...får leken tåla av M.J. Arlidge. Det är fjärde delen i Helen Grace serien och de tidigare delarna har varit helt superba.

Vid sängen har jag Shopaholic to the rescue och i Kindlen har jag några sidor kvar i Camilla Läckbergs Häxan. Ett sammelsurium med något för varje läge och sinnesstämning. Just så som jag vill ha det!

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte fatta att jag faktiskt inte har läst någon bok i serien om Helen Grace. Flera gånger har Ole dole hamnat i varukorgen, men av olika anledningar plockats bort :(

    SvaraRadera
  2. Låter som spännande böcker! :)

    SvaraRadera