söndag 28 september 2014

Hej då bokmässan

Så börjar mässan lida mot sitt slut. Ännu är det några timmar kvar men den här boktoken känner att nu har jag upplevt allt som går att uppleva. Hjärtat är fyllt av värme efter pratstunder med författare, bloggare och andra likasinnade, efter otaliga varv nere på mässgolvet, efter fina seminarier. Då Anna på fantastiskaberättelser.blogspot.se och jag intervjuade varandra på Massolits scen, kände jag att det här kunde jag göra hela tiden. Att i morgon återgå till det normala jobbet kommer att bli en utmaning de luxe. Få se när den stora boksmällan infinner sig.

Jag tackar för mig för det här året och hoppas återse mässan igen nästa år. Här på bloggen kommer det nog att bli en del mässinlägg ännu en tid framöver. Jag har ju på inget när hunnit skriva allt! Att ha fått privilegiet att vara bloggambassadör har varit galet roligt. Det kommer jag nog att sakna nästa år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar