måndag 23 april 2012

Veckans läsning...

... består nästan uteslutande av sångtexter. På lördag smäller det i vår lilla stad då kören Cawiar rockar loss i en nyrenoverad konsertsal. Vi har slutsålt (ok- 9 platser kvar...), dvs 560 biljetter sålda, vilket absolut inte är fy skam för en liten kör i en liten stad. Så tyvärr får nog böckerna vila denna vecka, trots att det idag är världsbokdagen och allt. Jag tänker hugga tag i böckerna sedan då jag rockat mig hes och inte kan prata med någon på flera dagar:)

3 kommentarer:

  1. Vad kul med en så stor publik! Jag har också sjungit i lite olika körer till och från under livet och det är verkligen roligt.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har tid för du har en utmaning på min blogg.

    SvaraRadera
  3. Jag har också utmanat dig. :)

    SvaraRadera