tisdag 4 oktober 2011

Jubel!

Lagom till födelsedagen fick jag svar på två mejl som jag efter mycken tvekan vågade skicka ut. Jag har blivit lovad två recensionsexemplar!!! Det är underbart snälla Karin Berg, som har skrivit boken Konsten att bokblogga tillsammans med Petra Jankov Picha, som har lovat att skicka sin bok åt mig. Dessutom tog jag mod till mig och skrev ett mejl till Albert Bonniers förlag. Därifrån kom det svar att de gärna skickar Lars Keplers nya bok till mig! Så nu har jag två böcker på kommande! Jag har aldrig fått något recensionsexemplar förut, så för mig är detta en rätt så stor grej. För er vana etablerade bokbloggare kan min entusiasm verka banal, men jag gläder mig i alla fall över detta! Jag vet inte om det ens är "acceptabelt" att själv skriva och fråga efter recensionsexemplar, men jag tänkte att man kan ju alltid försöka. Den här gången gick det vägen, nu väntar jag otåligt på posten varje dag!

7 kommentarer:

  1. NÄMEN! Det är ju hur stort som helst! Grattis till det och nu undrar lillsyrran om hon får tjuvläsa också!? ;) Avis och stolt är jag.

    SvaraRadera
  2. :) Det ska nog gå att ordna!

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt med recensionsexemplar! Jag har också fått mina första denna höst och tycker det är en alldeles speciell känsla.

    SvaraRadera
  4. Å, nu blir jag ju en gnutta avundsjuk! Men mest är det förstås kul! :)

    SvaraRadera
  5. Kul! Jag skrev också direkt till förlagen och fick napp. Fast inte Bonniers;-)

    SvaraRadera
  6. Ja visst är det kul! Mindre kul är det dock att gå och vänta dag efter dag på att dessa böcker ska finnas i postlådan... Man skulle ju vilja ha dem genast...

    SvaraRadera
  7. Jag blir fortfarande glad över mina, och minns dessutom glädjen när jag fick mina första :) Kiva!

    SvaraRadera